niedziela, 17 kwietnia 2011

Przesyłka w czarnej folii

Kwiecień obfituje w wydarzenia. Wczoraj po kilku dniach nieobecności w domu zajrzałem do skrzynki pocztowej (tradycyjnej). Czekała tam na mnie przesyłka opakowana w grubą, czarną folię...



W środku MIDA MAGAZYN DLA PRAWNIKÓW NR 1 (1). Przekartkowałem, przeczytałem i ... jestem pod ogromnym wrażeniem.

Mida jest naprawdę świeża. Zawartość ciekawa i prezentująca szeroką perspektywę. Całość w świetnej szacie graficznej. Tytuł ten nie tyle wypełnia lukę na polskim rynku wydawnictw dla prawników, co ma szansę stworzyć na nim nowy standard. Pierwszy numer stawia poprzeczkę bardzo wysoko.


Przyszłe losy projektu Mida stanowić będą także swego rodzaju test dla środowiska prawnicznego w Polsce. Ambicją redaktor naczelnej Midy - Pani mec. Jolanty Budzowskiej jest stworzenie płaszczyzny wymiany poglądów. To, że takie forum do tej pory nie funkcjonowało jest faktem.

Czas pokaże, czy było to spowodowane brakiem odpowiedniej ku temu platformy, czy też podstawową przyczyną jest środowiskowy brak potrzeby zaangażowania się w dyskusję. 

2 komentarze:

  1. A jak to się stało, że znalazł Pan MIDĘ w skrzynce pocztowej? Bo Ci co nie mieli tyle szczęścia musieli trochę grosza wysupłać, bo cena miesięcznika (25 zł) jest dosyć wysoka jak na czasopismo. Choć trzeba przyznać, że pierwszy numer jest obiecujący.
    pozdrawiam
    Olof

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wiem, to MIDA ma być rozsyłana nieodpłatnie radcom prawnym, adwokatom, notariuszom, komornikom, sędziom i prokuratorom. Czy wszystkim i na jakich zasadach - nie mam pojęcia. Fakt, że w naszej kancelarii przesyłka trafiła tylko do mnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń